AU: Nüüd tahaks küll juba koju

Viimased päevad võtsime hästi rahulikult ja nautisime lihtsalt head ilma mida vanajumal meile reisi alguses väga heldelt ei jaganud.

Eile olime nimelt 6 h rannas, aga alla selle ei ole väga mõtet olla ka kui toolid on nii kallid. See on meie mõlema jaoks esmakordne kogemus, et rannatoolide eest nii palju igas rannas küsitakse. Oli ka 100€’ga toole. Me ei viiiitsinud neid võtta...

Naljakas on see, et nad ei valmista siin üldse smuutisid või shake. Oleks ju üli mõnus võtta külm arbuusi vms shake. Küll aga pakuti rannas niisama värskeid puuvilju, marju ja pontšikuid. Hanno suu jooksis sooja pontšiku järgi vett, aga siis meenus talle jälle Uku kommentaar kuidas ta “ sale” välja näeb 😁

Puuviljadest on üli head arbuus, viigimari, virsikud, vaarikad ja põldmarjad. Melonit on ka palju ja sellel pole viga, meie lihtsalt pole kõige suuremad meloni fännid.

Õhtusöögiks bookisime laua restorani Lim. Päris heal kohal Tripadvisoris. Kohti aga panime kinni 4, sest Montenegrosse olid sattunud ka meie tuttavad. Sõime koos õhtust, rääkisime maast ja ilmast.

Kusjuures Lim oli promenaadi ääres kuhu me enne polnudki sattunud ja olime päris šokeeritud sellest vaatepildist kuidas rand on nii tuugalt päevitustoole täis topitud, et inimesed on seal pead- jalad koos. Kell oli 7 õhtul ja rahvast oli üsna palju. Päeval on see ilmselt täielik põrgu. Lisaks oli see väga must ja räpane. Meie sinna igatahes oma päevitust tuunima ei läheks.

Üldmulje Montenegrost on meil tore ja reis oli kift. Seekord lihtsalt tekkis päris suur igatsus Kääriku ja koera järele.

Täna hommikul pool 6 oli äratus ja hakkasine kodu ja koera poole trippima :) Kahjuks oli ongelma autorendis kus selgus, et full insurance on 2x kallim kui autorent ise. Päris morni näoga kirjutasime paberitele alla ja sisestasime pin koodi. Ma ei tea autorendist suurt midagi, aga sisuliselt ilma selle täis kindlustuseta auto võtta on väga riskantne. Lihtsalt ei arvanud, et see nagu Eesti keskmine kuupalk on. Wtf.

Edasi oli 2 lendu ja siis otse Liisu juurde, et suslik Whiskey peale võtta. Jube väsinud, aga praegu juba otsapidi juuksuris. Kihar tahab ju turgutust peale soolast vett ja päikest lagipähe.

Järgmist reisi hetkel veel plaanis pole, SEST me pole otsustanud kuhu me pulmareisile lähme ;)